Backpack Twins
Byt. Løs. Overlev. Backpack Twins er et svært, men retfærdig singleplayer-gådeplatformspil... med et twist! Styr begge tvillinger ved at skifte mellem dem, og få dem til at arbejde sammen for at løse miljømæssige gåder, udvikle sig og forblive i live! Undgå farer, hop, duk, byt og planlæg dine bevægelser omhyggeligt. - En omhyggeligt udformet blanding af platforming og gådespilsløsning. - Old school platforming, der vil teste dine færdigheder! - Samleobjekter, der er nemme at finde, men svære at få! Få dem alle for at oplåse yderligere fede ting! - Responsiv og præcis styring. - Godkendt til Speedruns. Sidste og bedste tider gemmes for hvert niveau. - Præstationer! - Inkluderer venstre- og højrehåndede gamepadlayouts for forbedret tilgængelighed. - Lavet med kærlighed, kun til dig. - Rygsække! (x2) - Tvillinger! (x2) - Humor! (ikke garanteret)