Back 4 Blood
Back 4 Blood er et hæsblæsende first-person shooter, hvor man kan spille sammen, fra skaberne af den anmelderroste Left 4 Dead-serie. Du er midt i krigen mod the Ridden. De var engang mennesker, som nu er værter for dødbringende parasitter og er blevet til forfærdelige væsner, som kun ønsker at fortære det, der er tilbage af civilisationen. Med menneskehedens overlevelse på spil er det op til dig og dine venner at flytte kampen til fjenden, udrydde the Ridden og generobre verden. Cooperative Campaign Kæmp dig vej gennem en dynamisk og farlig verden i en co-op historiekampagne for fire spillere, hvor I er nødt til at arbejde sammen for at overleve missioner i stigende sværhedsgrad. Spil med op til tre af dine venner online, eller gå solo, og led dit hold ind i kamp. Vælg blandt otte Cleaners, som er en af de immune overlevende, du kan tilpasse, og en række dødbringende våben og genstande. Læg en strategi mod en fjende, der konstant udvikler sig og kun er ude efter total ødelæggelse. Competitive Multiplayer Spil med eller mod dine venner i PVP. Skift imellem at spille som en Cleaner med særlige evner og de skrækkelige Ridden. Begge sider har unikke våben, evner og specialiseringer. Extreme Replayability Et nyt "rogue-lite"-kortsystem skaber forskellige oplevelser hver eneste gang, gør dig i stand til at skabe dine egne kortspil, rulle forskellige opsætninger og påtage dig mere krævende kampe. Funktionen Game Director justerer konstant spillet baseret på spillernes handlinger for at sikre spændende kampe, ekstremt høj spildiversitet og meget mere udfordrende legioner af Ridden - inklusive muterede boss-typer, som er op til seks meter høje.