Aztech Forgotten Gods
Aztech Forgotten Gods er et cyber-stone actioneventyr, der følger Achtli, en ung kvinde, som kæmper mod de kolossale glemte guder. Hun må vende gudernes kraft mod dem selv for at finde frem til sandheden om sin mellemamerikanske metropol, når hun svæver gennem byen stærkt og yndefuldt.