Axe Cop
Har du nogensinde tænkt over, hvordan et jRPG i professionel klasse ville se ud, hvis det var skrevet af en bogstavelig talt 5-årig? Tja... det gjorde vi. Uden filtre---overhovedet. Mød Malachai Nicolle, 5 år, narrativ instruktør på Axe Cop. Han kan lide dinosaurer, vortesvin og julemanden. Malachai stiller Axe Cop og hans hold af stærke kæmpere op imod de mest dødbringende, ulækre og rædselsvækkende skurke, som hans fantasi kan finde på. Tag missioner mod hans mest lumske fjender som Bad Santa Claus, Dr. Stinkyhead, Dr. Doo doo og flere! Axe Cop er perfekt for både casual og hardcore RPG-spillere og byder på masser af strategi, quests og historie, som enhver spiller kan hugge sin økse i! Efter at have opdaget sin økse på stedet for en mystisk brand begynder Axe Cops karriere som den mest episke helt. Da han finder en mystisk maskine, der kan forvandle enhver skurk til en god fyr, er han og hans heltehold overbeviste om, at de kan stoppe alle skurke én gang for alle med den. Men de skal finde tre magiske ædelstene for at få den op at køre. Undervejs vil Axe Cop konfrontere sine mest djævelske modstandere og besøge nogle af de farligste steder fra tegneseriens historie – en vulkan fyldt med dinosaurer, indvoldene af et gigantisk monster, ja endda London selv! Skurkene slår sig sammen og gør det bestemt ikke nemmere for Axe Cop at finde de magiske sten. * KLASSISK RPG-KAMP: Turbaserede kampe med moderne detaljer. Byg dit hold, tilpas dine stats, og udvikl kraftfulde evner, efterhånden som du stiger i level. * UNIKKE HELTE-EVNER: Hver karakter bidrager med noget helt unikt. Hug gennem forhindringer, spil syg musik eller kast en fjernstyret sokke-boomerang. Jo, helt ærligt. Hver karakter tilbyder noget forskelligt på hvert niveau. * DYBE REFERENCER & FAVORITTER: Stort set alle Axe Cop-karakterer er med i spillet, selv obskure som El Fuego (en wrestler, der blev forvandlet til en kartoffel). * EN HISTORIE, DER FØRER OVERALT: Inspireret af hele tegneseriens forløb, med hovedmissioner og sideindhold, der fanger dens alt-kan-ske-energi.