Atomic Owl
Grib til våben mod den onde kragetroldmand, der hjernevaskede din gruppe! En fjerkræhistorie om en fugl og et snakkesaligt sværd spreder sine vinger! Hidalgo Bladewing og hans ledsagere vender tilbage til deres yndlingsrestaurant efter en farlig mission, men bliver konfronteret med den hævngerrige Void-krage, Omega Wing. To år senere skal Hidalgo redde sine faldne ledsagere fra kløerne på denne hensynsløse gamle fjende ved hjælp af et kaotisk, flabet talende sværd. Atomic Owl er et pixel art-baseret singleplayer-spil i sidescrolling-stil i roguelite-genren, der kombinerer fartfyldt platformspil med dynamiske hack-and-slash-kampe og en række våben, powerups og et dæmonisk sværd. Rejs gennem 8 roguelite-zoner, red dine venner, og grib til våben mod Omega Wing! Denne endelige version af spillet indeholder en "NO ROGUELITE"-tilstand, så du kan opleve spillet i klassisk sidescrolling-stil, og du kan også nyde godt af våben med ny balance, forbedret lyd og meget mere i alle tilstande!