Atomic Heist
Grib atomkernen, og kæmp dig ud af den overtagede rumstation. Hold styr på hvor meget ammunition du bruger. Brug indsamlede kraftpoint klogt. Atomkernen lækker stråling, så skynd dig. Undervejs kan du låse op for permanente genstande, og finde hemmeligheder, der gør det nemmere at flygte, og gennemføre det atomiske kup.