ASTRO AQUA KITTY
Aqua Kitty kattene er rejst ud i rummet i et helt nyt Action-RPG shoot-em-up eventyr. Vælg dit mandskab og flyv ud i rummet for at undersøge mystiske vand fyldte asteroider. Her kæmper du mod mærkelige fjender, graver efter dyrebare diamanter, samler nye våben, installerer nye og bedre enheder, alt imens du låser op for mandskabets unikke færdigheder ved at samle XP. Du skal dog være på vagt, der er en hær af plyndrende pirat-kaniner i rummet, de forsøger at få fat i byttet før dig.