Assetto Corsa Ultimate Edition
Her er den mest komplette udgave af den globalt anerkendte køresimulation, der inkluderer alle de download-pakker og opdateringer, som er udgivet til dato til spillet (Prestige pack, Porsche Pack 1-2-3, Red Pack, Ready To Race, Japanese Pack og Ferrari 70th Anniversary). Vælg mellem 178 ekstremt detaljerede biler - styring og ydeevne er baseret på data og telemetri fra virkelige baner - og 16 legendariske racerbaner (inklusive Spa Francorchamps, Nürburgring-Nordschleife, Laguna Seca og mange andre) med 33 forskellige banekonfigurationer, der alle er genskabt ved hjælp af laserscanninger. Kast dig ud i alle de forskellige løbsformer i single player eller konkurrér mod dine venner online i spillets multiplayer-del. Sæt dit eget præg på køreoplevelsen ved at justere styringen og løbsopsætningn, så de passer til din personlige kørestil. Med spillets avancerede fysiske motor, der er baseret på funktionaliteten i virkelighedens biler, byder denne Ultimate Edition på hidtil uset realisme.