Armello
Armello er et storslået eventyr, som kombinerer tre spiltyper: Taktikken fra kortspil, den avancerede strategi fra brætspil og et figurorienteret rollespilsystem. I din rolle som helt fra en af Armellos klaner drager du ud på eventyr, smeder rænker, ansætter hjælpere, udforsker, dræber uhyrer, kaster besværgelser og bekæmper andre spillere med ét endegyldigt mål: At storme paladset og blive Armellos nye konge eller dronning. Kongeriget Armello er lige så farefuldt som det er smukt. Der venter farer, mordere og banditter bag hvert et hjørne, og ingen går fri af den snigende ondskab kaldet Råddenskaben.