Antigraviator
I år 2210 har racerløb udviklet sig langt mere, end nogen havde forventet. Nye muligheder for at danne jordlignende forhold koblet med videnskabelige gennembrud inden for antityngdekraft har skabt en ny sport: Antigraviator-turneringen. Ræs om kap med lysets hastighed på detaljerige baner fuld af farer, kaos og ødelæggelse. Styr din Grav ind i fem spiltyper i seks forskellige verdener med tre baner i hver. De dynamiske baner vækkes til live, mens de presser Unity til det yderste Kør om kap med dine venner online eller på delt skærm i de mange kompetitive multiplayerspiltyper. Stop dine konkurrenter med svæveminer eller jordskred, der får tunneler til at kollapse, affyr missiler mod dem eller brug nogle af de andre beskidte tricks. Tilpas dit fartøj lige, som du ønsker, men vælg med omhu: Én opgradering kan ødelægge en anden. Det vil være muligt at låse op for gratis skins.