Anarkade
Anarkade er et multiplayer-arenaskydespil med pixelkunstgrafik og intens platformsaction. Løb, hop og dræb dine modstandere på en eksplosiv og hylende morsom måde. Med intuitive styringselementer, der er nemme at lære, men svære at mestre, kan du være på forkant af dine fjender ved hjælp af moves såsom vægspring og hjørnehængning for at angribe fra hvor som helst. ● Tilpasselige figurer. Få din figur til at skille sig ud i ødemarken med et absurd udvalg af hatte, gasmasker, vikingetøj og meget mere. ● Forskelligartede banetemaer med unik fysik: Skyd dig vej gennem en fænomenal samling af arenaer i rummet, på is eller endda i det gamle ægypten. ● Forskellige våben med karakteristiske taktikelementer. Tag en kniv med til en skudduel ... eller en Gatling-kanon eller en bazooka. For pokker, du kan endda bruge en bowlingbombe til at sprænge dine modstandere i luften! Sørg for at plyndre kasser for opgraderinger og våben, når du løber gennem tilfældigt genererede arenaer i lokale eller online multiplayer-kampe.