Amazon Fury Part III
For at spille dette indhold skal din figur være mindst niveau 30 og mindst have en Combat Rating på 166. Ares og Circe er endelig klar til at udfordre Zeus, gudernes konge, om magten over Olympus! Wonder Woman ved, at hvis hun ikke stopper Ares’ og Circes angreb på Olympus, så går hendes mor tabt for evigt! Du kan kæmpe dig fra Themyscira og Gothams kaotiske gader gennem underverdenens dybder til Olympus i denne spændende finale! Amazon Fury Part III byder på nyt, dagligt soloindhold, en ny duo, en ny Alert for fire spillere, to nye Raids og et Elite Mode Raid. Få nye bedrifter, opdag nye samlinger, og kæmp for nyt højniveau-udstyr, inspireret af amazonerne, og meget mere! Amazon Fury Part III er gratis for medlemmer.