Alveole
Alveole er en minimalistisk hjernevrider, hvor spilleren skal forstå, hvordan man løber, og hvorfor gør han det? Alveole er et kort forsøgsprojekt, der udforsker spillerens muligheder i et begrænset miljø, hvor der kun er én spilmekanik, ophøjet til det absolutte.