Alien Breakout
Hjælp en rumvæsen på flugt til friheden i en pixeleret side-scrolling platformstil, der kræver præcision! Træd ind i rollen som et rumvæsen med grøn hud, der forsøger at undslippe fra menneskernes laboratorium! Alien Breakout er et side-scrolling præcisionsplatformspil præsenteret i retro pixelartstil. Løb, spring og hop på væggen gennem 100 udfordrende niveauer af øget kompleksitet, mens du forsøger at nå døren i den anden ende af hvert niveau. Snup en strålepistol for at skyde fjendtlige vagter og affyre skud mod kontakter. Undgå pigge, roterende save, ventilatorer og andre fælder. Glid ned ad væggen ved hjælp af slimblokke for at bremse din tur nedad, og gør, hvad der kræves for at undgå at blive dræbt eller fanget igen!