AirportSim
Rost for sin nøjagtige gengivelse af driften af en lufthavn – AirportSim er en avanceret simulation af, hvordan man driver en lufthavn, med virkelighedstro visuelle elementer og driftsopgaver, licenserede fly, køretøjer og lufthavne samt live vejrforhold via METAR-systemet. Nyd de forskellige opgaver med at drive en lufthavn alene eller sammen med venner, hvilket gør dette til en uforglemmelig oplevelse. Der er altid så meget at tage sig til! Nyd mange af de nøjagtige opgaver i spillet, der er udviklet på baggrund af dokumenteret viden og interview med lufthavnspersonale fra den virkelige verden: - Følg mig – bugsering af luftfartøj - Opstilling - Sikring af et luftfartøj - Forbindelse til jordstrømsenhed - Påfyldning af brændstof - Håndtering af bagage - Manøvrering af luftbro - Catering ... - og meget mere Ægte lufthavne Fire virkelighedstro lufthavne, som vi personligt optegnede og genskabte omhyggeligt, med fokus på elementer som layout, flyparkering, markeringer og gatenumre, der alle matcher virkeligheden. Du kan følge virkelige lufthavnskort for at bevæge dig rundt! Tilstande for gameplay Der er flere tilstande for glameplay i AirportSim. - Scenario: Baseret på travle flyplaner, foruddefinerede vejrforhold og opgaver, du skal gennemføre i rækkefølge. - Challenge: føler du, at du kan håndtere enhver situation i lufthavnen? Sæt dine evner på prøve ved at komme så højt op på pointtavlen som muligt! - Co-op: Sammen kan I gøre mere og have det sjovere – inviter dine venner til at tage med dig på et eventyr i én af de travle lufthavne. - Free Play: Ingen regler her. Udforsk lufthavnene i dit eget tempo, og gør, som du vil. Du kan se flyene lande og lette eller selv deltage. Du bestemmer!