Aery - Midnight Hour
I Aery - Midnight Hour spiller du en lille fugl, der er på vej til djævlens Halloween-fest efter at have hørt Dracula tale om den. Nyd din rejse som en lille fugl, og nyd følelsen af at flyve, mens du udforsker en hel verden fyldt med smukke og skræmmende små hemmeligheder. I hvert område af verden skal du finde et vist antal hukommelsesskår for at huske den vej, der fører til din destination, og komme videre med historien. Når du har fundet alle hukommelsesskårene, er du fri til at udforske det næste område.