Aery - Calm Mind
Aery - Calm Mind er en interaktiv spiloplevelse, der er designet til at slappe af i dit sind og sjæl. Du hopper ind i rollen som en lille fugl, udforsker smukke landskaber og samler de manglende fjer fra din lille fugleven. Fordi der ikke er nogen fjender eller nogen fare af nogen art, vil du kunne læne dig tilbage og nyde landskabet og fornemmelsen af at flyve. Det er et fantastisk spil til afslapning og ro efter en udmattende dag fuld af besvær. Hvert niveau har to dele. En første introduktion til det overordnede tema og en anden, der giver lidt mere tid til at lege og nyde områdets skønhed. Selvfølgelig kan du altid vælge det niveau, som du føler hjælper mest med at slappe af. De fleste niveauer kan færdiggøres ganske hurtigt, så du frit kan vælge at bruge tid på at udforske miljøet, men du behøver ikke blive for længe, hvis du bare leder efter et kort øjeblik med fred og nydelse.