Active Neurons 2
Active Neurons 2 er et spil, der træner spilleren i spatial logisk tænkning. Din primære opgave i spillet er at samle nok energi til at finde menneskehedens 12 største opfindelser. Se efter den rette vej til energiladninger vha. forhindringer i niveauet. Undgå farlige forhindringer, da de er destruktive! Teleporter fra ét rum til et andet for at komme tættere på dit mål. Løs opgaver med hukommelse og orientering i rummet for at nå frem til de blokerede områder. Tilintetgør, flyt og kombiner genstande på niveauerne for at nå frem til energikilder. Primære egenskaber: - Mere end 150 logiske opgaver og underopgaver - Mere end 20 slags unik mekanik - Evnen til at kombinere mekanik - Dejlig minimalistisk stil med skønne grafiske effekter - Behagelig musikalsk og lydakkompagnement, hvilket forbedrer fordybelsen i spillet.