Sacred 3
Spil efter behov-versionen understøtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk. Sacred 3 er et Hack ‘n’ Slash-arkadespil for op til fire spillere, der foregår under krigen om Ancaria. Vælg blandt legendariske helte, og kæmp sammen mod ondskaben. Kæmp mod horder af grimmocs, brutale bæster, legioner af lejesoldater og udøde troldmænd. Skærp dine evner og færdigheder, og slut dig sammen med andre for at bruge samarbejdsfærdigheder og taktikker. Victory is Ours. Glory is Mine.