Hole io & Paper io 2
Gør dig klar til en spændende spiloplevelse og endeløse timer med underholdning! Hole io - Voks ved at sluge alt foran dig, hvad enten det er skraldespande, brandhaner eller biler. Bliv stor nok til at sluge endnu større genstande eller andre spillere. Spis, indtil intet og ingen står i vejen for dig! Paper io 2 - Mal kortet i din egen farve, eliminer dine modstandere, få den højeste score og overtag Paper io-verdenen. Deltag i en hård kamp, og bliv mester! Enkel underholdning kan være den mest vanedannende!