Far Cry Classic
Far Cry Classic er den ultimative konsoludgave af det første Far Cry-spil, der tager dig med tilbage til seriens rødder. Det er endnu en skøn dag i det tropiske paradis … Eller er det? Du er charterskibskaptajnen Jack Carver, og du jages af et hold drabelige og nådesløse lejemordere i dette skydespil, hvor naturen vender sig mod dig. Du kan vælge at tage kampen op med ildkraft, strategi eller list. Tag din frihed i egen hånd i enorme udendørsområder, og kæmp for dit liv mod taktiske fjender. Spillet har blandt andet dagscyklus i realtid, mageløst realistisk bevoksning og giver dig mulighed for at tage styringen med køretøjer både til lands, til vands og i luften.