Ancestors Legacy
Tag kommandoen over din hær, og gå gennem det middelalderlige Europa i en storslået kampagneserie. Vælg én af de fire nationer – Viking, Anglo-Saxon, German, Slav – og kast dig ud i langt mere end bare erobring, plyndring og nedkæmpelse af fjendens lejre, landsbyer og byer. Kun ved at bruge alle taktiske muligheder, udnytte strategiske fordele i omgivelserne og styre dine midlertidige baser og bosættelser vil du ende som sejrherre. Ancestors Legacy er et historisk strategispil i realtid inspireret af virkelige begivenheder i middelalderen. Spillet forener ressourceadministration og baseopbygning med store holdbaserede kampe på vidtstrakte slagmarker, der alle er utroligt detaljerede takket være teknikken i Unreal Engine 4. Oplev middelalderlige blodbade som aldrig før takket være den filmiske actionstil, der sender dig ind midt i kampene med et enkelt tryk på en knap.