7th Sector
Velkommen til 7th Sector, der finder sted i en mystisk cyberpunkverden. Fordyb dig i denne indviklede rute, hvor du skal løse forskellige gåder, gå op mod dens farer og indsamle spredte oplysninger for at afsløre denne verdens historie. Få kontrol over flere forskellige personer, som hver især har deres egne evner, der kan hjælpe dig med at navigere rundt i verdens enheder og maskineri. Nogle af dine valg og handlinger vil fastslå spillets afslutning. Præmier: - Best Indie Game (DevGAMM 2019) - Excellence in Visual Art (DevGAMM 2019)