41 Hours
Manipuler rumtiden i et førstepersonsskydespil, der blander moderne våben med avanceret teknologi! Du er Ethan, en hårdtarbejdende videnskabsmand og en dygtig kombattant på slagmarkens, som søger efter hans længe savnede kone. 41 Hours er et cinematisk eventyr i førsteperson, drevet af intense skydekampe med avanceret og ofte fremmed teknologi. Ethan er ledsaget af en mystisk kvinde, der synes at besidde superkræfter. Han bruger selv konventionelle våben, mens han lærer at manipulere tiden og anvende tilsløringsteknologi, bruge portaler til at teleportere og drage nytte af telekinetiske evner for at vinde over de paramilitære kræfter, der står i vejen for ham. Udforsk den kompleks fortælling i 41 Hours gennem stemmedialog, illustrerede sekvenser og strategiske kampscenarier på tværs af 11 spændende kapitler! Undervejs vil du opdage fremmede omgivelser og løse hjernevridende puslerier, der kræver mere end simpel dygtighed fra slagmarken. Har du evnen til at tilpasse dig, overleve og afdække sandheden?