35MM
Postapokalyptisk historie om to rejsende, der begiver sig ud på en lang rejse i ødemarken efterladt af mennesker efter pandemien. Katastrofen dræbte en stor del af verdens befolkning, infrastrukturen blev ødelagt, og det almindelig liv blev til et minde. De tider, hvor mennesket tilpassede omgivelserne til sig selv, er forbi. Nu skal mennesket omvendt tilpasse sig ændringerne for at overleve. Du skal spille den figur, hvis vej løber gennem de øde byer i Rusland, marker og skove i et stort land og endda et hemmeligt underjordisk anlæg. Hvem er vi, hvor kommer vi fra, og hvor skal vi hen - vi skal være heldige for at vide det hele til sidst! Denne eventyrhistorie giver dig mulighed for mere detaljeret at udforske en række interessante steder i det postapokalyptiske Rusland, fyldt med en række genstande og hemmeligheder. Under rejsen vil du samle forsyninger, mad, batterier og våben, løse opgaver og komme videre i historien, som har flere variationer i finalen afhængigt af dine handlinger.