Zumba - Marble Zombie Invasion
Dette spil kaster dig ud i en charmerende og uhyggelig verden af marmorkugler! Spil som en sød zombiekaptajn, mund bro med marmorkugler, og afværg endeløse rullende bølger, før de bryder igennem dit forsvar. Sigt din tyggende kanon, affyr for at matche tre eller flere identiske marmorkugler, og se dem knuses til uhyggelig konfetti. Kap mod strømmen - ryd vejen hurtigt for at optjene op til tre stjerner pr. niveau. Mellem horder kan du bruge dine indsamlede mønter på kraftfulde udødelige opgraderinger: Eksplosive Marbles (detoner klynger), Brain Freeze (stop marmorkugler i deres spor), Repaint (ændre den næste marmorkugles farve), Slow Motion (sænk hastigheden), Destruction Shots (zappe enkelte, uhyggelige marmorkugler) og Time Revert (fortryd din sidste bid). Udforsk fire zombie-tema verdener hvert tiende niveau: uhyggelige kirkegårdshaver, hjemsøgte herregårdssale, skyggefulde kryptgrotter og knogleskøre katakombkamre - hver med unikke stier, nye marmorfarver, vanskelige forhindringer og hurtigere bølger. Sød, uhyggelig og uendeligt vanedannende – kan du overleve Zombie Marble Invasion og blive den ultimative udøde marmormester?