Zombie Army 4: Shotgun Pistol Bundle
En pistol med fænomenal slagkraft? Det tror vi nok! Med kombinationen af et dobbeltløbet haglgevær og et pistolgreb vil dette kontrabande-skudvåben virkelig sætte sit aftryk! Brug ikke tid på at sigte – med en træfradius som denne i din hånd, er der tale om garanteret ødelæggelse! Denne våbensamling indeholder: - Haglgevær-pistolen - 2 amuletter (Ornate Shotgun Shell, Rogue Trooper) - 2 Bespoke-våbenskins (Toy, Ornate).