Zombie Army 4: Repeater Rifle Bundle
M1895 Repeater – den første riffel som er designet fra bunden til at benytte røgløst pulver – er en jagtriffel, som virkelig kan gøre en forskel. Med det stabile sigte og den utrolige effekt er der tale om en uundværlig opgradering for enhver kriger, der vil bremse hæren af udøde! Denne riffelsamling indeholder: M1895 Repeater 2 amuletter (festlig cowboyhat + jade-kat) 2 skræddersyede våbenudsmykninger (SB-bronze + jade).