Zombie Army 4: Mission 7 - Terminal Error
Du har måske nok fået ram på en udød zeppeliner, men kampene slutter aldrig i den mest omfattende Zombie Army 4-kampagnemission til dato! Kæmp dig igennem et enormt, åbent område, mens du søger efter destinationen for en rædselsvækkende transmission – en mystisk base ved den italienske kyst! Kan mandskabet sætte en stopper for disse ondsindede kreationer, eller vil kysten kræve endnu et offer? Terminal Error er den første mission i Return To Hell – en hjemsøgende Zombie Army 4: Dead War-kampagne i tre dele! Udforsk en uhyggelig ny lokation i denne mission for 1-4 spillere – komplet med nye typer fjender, samlegenstande og meget mere! Du har måske nok overvundet rædslerne fra oven – men de døde dør ikke!