Zombie Army 4: MAB 38 SMG Bundle
MAB 38’eren, der blev designet til den italienske hær og var særligt populær blandt eliteenheder på grund af dens solide kvalitet, blev et af de mest effektive skydevåben under 2. verdenskrig. Er det perfekte, slagkraftige værktøj, når du skal hamre dig igennem horderne! Denne våbensamling indeholder: - MAB 38-maskinpistolen - 2 amuletter (romersk fasces + romersk centurionhjelm) - 2 bespoke-våbenskins (Strange Brigade ‘Royce’ + italiensk camouflage)