Zombie Army 4: Blowtorch Weapon Bundle
Helvede er pludselig blevet en smule hedere! Det er altid en god ide at have en blæselampe indenfor rækkevidde. Denne letvægtsbrænder er ikke kun god til at smelte zombieansigter, den hjælper dig også med at undgå ubehagelige overraskelser, når du skal færdiggøre din crème brûlée. Denne våbensamling indeholder: - Blæselampe - 2 amuletter (drageæg + revnet trykmåler) - 2 våbenskins (malet som en drage + messing)