Z-Warp
Tag afsted mod de mørkeste hjørner af rummet for at hente den sorte boks fra et forsvundet eksperimentel rumfartøj! I år 21XX blev et rumskib bygget, der var i stand til at udnytte rumtiden. Det blev sendt afsted, blot for at forsvinde i de ukendte dybder af rummet på sin allerførste rejse. Da et nødsignal modtages, tilfalder det dig, den dygtigste pilot i Z-divisionen, at finde det eksperimentelle skib og hente dets sorte boks tilbage til undersøgelse. Missionen vil føre dig ind i en kamphelvede, hvor du er nødt til at overleve bølger af djævelske fjender, hvis du vil sejre og vende tilbage i live! Z-Warp er et intenst, lodret skydespil i pixeleret retrografik, der byder på en hektisk, arkade-inspireret handling, hvor blastere, bomber og KILLER-specialenheder er dine eneste allierede. Nedskyd de dæmoniske fjender, som forsøger at overvælde dit skib i en kugleregn og vende kampen til sejr ved at oplade dit KILLER-våben, der er i stand til øjeblikkelig at udslette alt, hvad der er tæt på dit skib! Mød de massive og frygtindgydende bosser og gå efter den bedste score i historietilstanden eller den uendelige tilstand.