Yu Jin Costume
Dette ekstra kostume til Yu Jin bliver tilgængeligt, når spilleren har gennemført vejledningen. Bemærk: –Besøg den officielle hjemmeside for at få mere at vide om kostumerne i dette sæt. – Der er andre sæt, som også inkluderer dette indhold. Pas på, at du ikke kommer til at købe det samme to gange.