Yoku's Island Express
Yoku er ankommet til Mokumana, og han er klar til at leve det søde liv i solen og levere pakker i tropeparadiset. Men en gammel guddom på øen er fanget i en hvileløs søvn – og kun Yoku kan rejse tværs over øen med en unik blanding af flipperspil, platformspil og udforskning af en åben verden på et utroligt eventyr for at hjælpe øboerne. Flip og bump den lille hovedperson rundt på den storslåede, håndmalede ø på din færd for at genopbygge posthuset og vække en gammel gud fra sin dvale. Indeholder: PINBALLEVENTYR I EN ÅBEN VERDEN: Yoku’s Island Express har en unik flipper-platform-stil og et ikke-lineært gameplay, så du frit kan vælge din egen vej i de mange opgaverækker. VELKOMMEN TIL ØEN MOKUMANA: Udforsk øens mange områder med glidende overgange fra tropiske strande til frodige jungler, snedækkede bjerge, mystiske grotter og dampende varme kilder! FÅ ADGANG TIL UTROLIGE NYE EGENSKABER: Hjælp de venlige indfødte og få et væld af nye power-ups! Fang sprængfarlige snegle i din støvsuger, og væk søvnige øboer med festhornet! DRAGENDE HISTORIE: Mød et uforglemmeligt persongalleri fordelt på flere handlingsforløb, mens du afslører øens hemmeligheder. Og måske får du også genopbygget posthuset! EPISKE BOSSKAMPE: Forbered dig på at bekæmpe kolossale bosser, og brug Yokus trofaste kugle til at 'levere' dødsstødet. SMUKKE ILLUSTRATIONER: Nyd synet af smukke, håndmalede illustrationer udført af erfarne navne fra spilindustrien.