Yasai Ninja
Yasai Ninja præsenterer Kaoru Tamanegi og Broccoli Joe, de gode fyre i denne nye Hack & Slash eventyr, med en høj dosis af handling, et kampsystem er designet til en eller to spillere, puslespil, store mængder humor, venskab, personlig forbedring, ære og samarbejdende ånd hører hjemme i denne unikke atmosfære, der sætter vores karakterer i deres eget univers. Set i feudale Japan, vores vegetabilske samuraier står flere fjender. Venskab, selvstændig forbedring, ære og samarbejdende ånd blandes i en unik atmosfære. Set i det feudale Japan, vil vores grøntsager samuraier står over for mange fjender. Lås op for nye niveauer, progressive karakter færdigheder og leger med sin særlige tiltag for at løse gåder.