Yamaha Historical Bikes
Yamaha Historical Bikes DLC lader dig udvide din samling af motorcykler, så den kommer til at inkludere nogle af de historiske Yamaha-modeller, som alle rigtige motorcykelfans elsker: 1998 YZF-R7, 2002 YZF-R1 og 1998 YZF-R1!