Yakuza Complete Series
Gør dig klar til et hæsblæsende beat 'em up-eventyr i Japan. I alle spillene i denne komplette samling spiller du som Kazuma Kiryu. Denne legendariske yakuza, der også er kendt som "Dojimas drage", kæmper for at beskytte sine kære. Denne pakke indeholder alle syv spil fra den anmelderroste Yakuza-serie. Yakuza 0 – oplev 80'ernes luksus, glamour og dekadente atmosfære i denne historie om, hvordan det hele begyndte, med Kazuma Kiryu og seriens faste figur, Goro Majima, i et sammenhængende krimidrama, der udspiller sig i Japans neonbelyste gader. Yakuza Kiwami – tag skraldet for mordet på en gangsterboss, og kom ud af fængslet 10 år senere, hvor Yakuza-klanerne er på randen af en borgerkrig, der fører dig ud på et hæsblæsende eventyr med ofre, forræderi og kærlighed, og dit bedste våben er de bare næver og en stålvilje. Yakuza Kiwami 2 – mød den ærgerrige og livsfarlige fjende, også kendt som "Kansais drage", i en totalkrig mellem rivaliserende Yakuza-klaner, hvor to legendariske drager tørner sammen, og kun den ene slipper levende fra det. Yakuza 3 Remastered – Kazuma Kiryu har gjort sig fortjent til sit otium på Okinawas sandstrande. Men da en livsfarlig magtkamp pludselig finder sted i hans paradis, bliver han nødt til at trodse Kamurochos gader og lægge fortiden bag sig én gang for alle. Yakuza 4 Remastered – da en mørk hemmelighed fører en lånehaj, en dødsdømt fange, en korrupt betjent og den legendariske yakuza Kazuma Kiryu sammen, bliver resultatet en krig, der kan jævne hele distriktet med jorden. Yakuza 5 Remastered – få en Yakuza-oplevelse, der overgår alt, hvad du har prøvet før! Følg fem figurer gennem fem japanske byer. De prøver hver især at udleve deres drøm. Forbindelserne mellem dem fører dem sammen, men konflikten, det medfører, kunne ingen af dem have forudset. Yakuza 6: The Song of Life – oplev Japans kriminelle underverden i dette eksplosive action-kampspil med den legendariske yakuza, Kazuma Kiryu, der med vold og magt vil afsløre gåden om sin datters tragiske ulykke.