Undersøg ADVENTs “Lost Towers”-anlæg, hvor Chief Engineer Lily Shen følger med din gruppe i forsøget på at finde hendes afdøde fars hemmelige sidste projekt. Spil med en helt ny soldaterklasse, komplet med stærke nye kampevner, strategimekanik og tilpasningsmuligheder.