WWE 2K25 Dunk & Destruction-pakke
En uventet, men ubestridelig fusion af dominans og styrke fra wrestlingens og basketballens verdener kolliderer i Dunk & Destruction-pakken. Tag kampen fra banen til ringen med denne eklektiske samling af stærke atleter, som altid uddeler øretæver, uanset hvor de konkurrerer. Dunk & Destruction-pakken indeholder følgende superstjerner og deres MyFACTION-kort: Shaquille O'Neal Tyrese Haliburton Abyss Great Khali Jalen Brunson Dunk & Destruction-pakken er inkluderet i sæsonpasset og Ringside-passet samt som en del af WWE 2K25 Deadman Edition og The Bloodline Edition.