Wunderling
Tag kontrol over Wunderling, en gamernørd som lige har fundet ud af, hvordan man hopper. Du kan ikke standse eller ændre retning som du vil, så du skal planlægge forud og mestre Wunderlings egenskaber for at navigere gennem de forræderiske baner og følge efter den irriterende helt ...