WRC8 Legendary Pack
Legendary Car-pakken omfatter 3 legendariske WRC-modeller fra 70'erne, 80'erne og 90'erne. Med titler for både kørere og producenter har alle disse biler sat deres spor i WRC's historie. Alpine A110, Ford Escord MkII 1800 og Lancia Delta HF Integrale hvad hver især unikke køreegenskaber via deres specifikke designs (styrke, kraftoverførsel osv.).