WRC 8 - Alpine A110 (1973)
Alpine A110 var den første bil som vandt World Rally Championship i moderne tid. Mange topkørere havde succes i 1970'erne bag rattet i denne Berlinette. Alpine A110 er smidig og manøvredygtig, har utroligt vejgreb og er særligt god i skarpe kurver.