WRC 9 Barcelona SSS
SSS finder sted i Barcelonas flotte historiske område. Ruten går forbi forskellige monumenter. De snoede, teknisk krævende veje giver kørerne en udfordring, og ved to lejligheder på ruten skal de lave donuts. Barcelona SSS er også berømt for at tiltrække mange tilskuere. De kommer for at se løbet udspille sig, mens de kan komme helt tæt på. En fanfavorit hvor de også kan få lov at se deres yndlingsbiler og -kørere helt tæt på!