WRC 8 - RWD Legends
To biler som har skabt et eftermæle i en æra i en booster-pakke. Lancia 037 var en legendarisk Gruppe B-bil i 1980'erne. Det var den sidste baghjulstrukne bil, som vandt World Rally Championship. Med en 4-cylinders motor på 205 hestekræfter fås en unik køreoplevelse, men den er svær at tæmme. Ligesom Porsche 911 GT3 RS RGT er det et monster med kræfter og teknologi. Med sin motor på 500 hestekræfter og den umiskendelige lyd findes der ingen bil ligesom den.