Woven the Game
Velkommen til en verden, hvor uldvæsener engang levede i fred. Stuffy er et velmenende, men temmelig klodset udstoppet dyr, der vandrer verden alene. Glitch er et metalfirefly, der har mistet sin hukommelse og identitet. Var Stuffy efterladt? Hvor kom alle disse maskiner pludselig fra? Deltag i dem på deres rejse gennem en verden af ​​uld, stof og skjulte farer. Verden af ​​Woven er fyldt med forhindringer og udfordringer. Du bliver nødt til at finde tegninger for at ændre Stuffys form og evner. Elefantben kan være stærke, men kaninben kan hoppe. Hold øje med skjulte stier, mens du udforsker verden. Find hemmeligheder, der afslører verdens glemte historie. Din Stuffy, din stil. Over hundrede forskellige skjulte stoffer at opdage. Oplev en fuldt håndlavet verden. Et episk eventyr, fortalt gennem rim.