World to the West
Et teleporterings-uheld, en brudt kontrakt, et gådefuldt træ og en dumdristing ekspedition sætter scenen for vores fire helte. Følg Lumina, Teri, Knaus og Clonington på deres vilde eventyr, der ad mange omveje vil bringe dem til World to the West! En ung Teslamantiker, en optimistisk overlever-type, en erfaren opdagelsesrejsende og en superstærk aristokrat på dybt vand bliver smidt ud i et eventyr, som ingen af dem havde ønsket. I et land med hemmeligheder, der bedst var forblevet glemte, må de fire helte bruge deres unikke evner til at vinde hæder, tage hævn og, for nogens vedkommende, simpelthen bare finde vejen hjem. Spillet fokuserer på udforskning, action og forhindringer i spilverdenen, der ofte har mange forskellige løsninger afhængigt af, hvilken karakter du spiller, og hvor god du er til at bruge deres evner kreativt. I dette eventyr om fantastisk videnskab kan du spille som fire forskellige og unikke karakterer. Spillet fortæller historien om deres oplevelser og om dette fortabte lands store mysterie, der skjuler en trussel fra fortiden.