Woodle Tree 2: Deluxe+
Udforsk en vidunderlig verden og find en måde at genoprette balancen, i dette nye open world platform eventyr, med RPG elementer. Rejs rundt i kolossale skove, høje bjerge og bundløse oceaner, hvor du møder nye karakterer, der vil hjælpe dig i dit eget personlige eventyr, mens du kæmper med udfordrende fjender. INDHOLD: - en omfattende verden der frit kan udforskes! - Platform sektioner i komplet nyt design, for de mest hardcore spillere i denne nye deluxe-udgave - Hurtige nye færdigheder og gåder at løse - Power-ups og items til at opgradere din karakter og den hjælpsomme Leaf - Lokal co-op for op til 4 spillere, så du kan spille hoved-eventyret sammen med dine venner! - Nye bizarre karakterer, som du vil møde i løbet af spillet: Vil de hjælpe eller hindre dig?