Wolfenstein: Alt History Collection
I Wolfenstein Alt History Collection skal spillerne ud på et episk eventyr gennem en alternativ fortid, hvor nazisterne hersker over verden. Du kan skyde, stikke og dræbe dig vej gennem de nazistiske styrker i fire kritikerroste spil i Wolfenstein-serien. Samlingen indeholder: Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood, Wolfenstein II: The New Colossus og co-op-spillet Wolfenstein: Youngblood . Med Alt History Collection kan du opleve en omfattende og indbyrdes forbunden historie, der spænder over mere end tre årtier med action, drab på nazister og uforglemmelige personer. Det spændende eventyr strækker sig fra det krigshærgede Europa i 1940'erne over 1960'ernes nazibesatte Amerika til 1980'ernes Paris, hvor fascisterne tramper rundt i gaderne, og du skal danne nye alliancer og rekruttere krigere, så der kan sættes en stopper for den nazistiske krigsmaskine.