WO4U: Deluxe Edition Bonuses
■Indhold - Bonusvåben: War God's Halberd Z, God Smiter's Pike Z, Abaddon Z - 300.000 Growth Points - 3.000 Arena Points - 100 Crystals - Tidlig figuroplåsning: Kyūbi, Tamamo, Yinglong ■Sådan gør du - Våben Du kan skifte våben i lejren ved at vælge "Weapons" - "Equip Weapons". - Growth Points Du kan bruge Growth Points til at opgradere dine figurer i lejren ved at vælge "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels". - Arena Points Pointene kan bruges til at låse op for figurer eller skaffe våben i kamparenaen. - Crystals Crystals kan bruges via "Upgrade" - "Upgrade Camp" i lejren. - Oplåst figur Du kan vælge figuren i lejren fra "Party" - "Form Team". *Dette produkt er en del af DLC-sættet til indehavere af Deluxe Edition.