Wizard101 - Hive-pakke
Hvad er det, alle summer om? Wizard101 Hive-pakke inkluderer Amber Estate-huset, Bee Wings-påsætning, Stingshot-vågen, Stinger-beklædning, Bumble Bee-kæledyr, supplerende Castle-eliksir og 5.000 kroner. Maksimalt udstyrsniveau: 130 Køb foretaget i Microsoft Store kan kun anvendes på Xbox af den konto, der gennemførte købet. Efter indløsning kan have føjes til dit inventar fra gaveæsken i spillet i venstre side af skærmen. Der kan være en lille forsinkelse, før gaver vises i gaveæsken.